Logo_DiProjekt


Izbornik

Naslovnica

O nama i reference

Izrada web stranica

Izrada web shopova

Internet marketing

Optimizacija i održavanje web stranica

Grafički dizajn

Kontakt

Blog

Društvene mreže

Trebam li web stranicu za tvrtku i zašto da?

ruj 16, 2021

Prisutnost tvrtke na webu, bez obzira na industriju, može imati ogroman utjecaj na njezin uspjeh. U današnje vrijeme neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju da će većina njihovih kupaca posjetiti njihovu web stranicu prije nego što kupe ili dogovore uslugu od njih.
Trebam li web stranicu

Prisutnost na Internetu, osobito web stranica, u pravilu generira veći prihod za vašu tvrtku. Da, kvaliteta vaše web stranice utječe na rezultate, ali svrha ovog članka je naglasiti važnost činjenice da uopće posjedujete web stranicu.

Pomogli smo brojnim tvrtkama različitih veličina u stvaranju digitalne prisutnosti. U nekim slučajevima organizacije oklijevaju s izlaskom na online tržište jer smatraju da nisu dovoljno upućene u tehnologiju i ne razumiju kako upravljati web lokacijom. Ponekad su tvrtke zabrinute i zbog cijene.

Dobra vijest je da postoji rješenje koje funkcionira. Ako vam i dalje treba uvjeravanje, evo glavnih razloga zašto je za vaše poslovanje važno imati web stranicu:

Kredibilitet

Jedan od glavnih razloga zašto biste trebali imati web stranicu za svoje poslovanje je povećanje vjerodostojnosti vaše organizacije. Šanse su da postoji nekoliko pružatelja usluga koji nude sličnu uslugu kao i vi. Jedan od načina na koji se možete istaknuti je posjedovanje web stranice koja izgleda dobro i jasno prenosi kvalitetne informacije svojim potrošačima.

Bez web stranice ljudi mogu dovesti u pitanje vaš legitimitet kao tvrtke. Posjedovanje web stranice prilika je za ostaviti odličan prvi dojam i pružiti ljudima razlog da ste pravi izbor za suradnju.

Brend

Predstavljanje vašeg brenda potencijalnim kupcima jedna je od najvažnijih stvari koje možete učiniti. Jasnim utvrđivanjem tko ste, što predstavljate i za što se zalažete, povećavate šanse da vaši kupci kupuju od vas.

Ovo je također nešto po čemu se možete razlikovati od konkurencije. Bez web stranice to može biti vrlo izazovno jer ljudi ne mogu lako pronaći kvalitetne i pouzdane informacije o vašem poslovanju.

Potencijalni klijenti

Možda je jedan od najvažnijih razloga za izradu web stranice za vaše poslovanje taj da može povećati vaše šanse za dobivanje potencijalnih klijenata.

Nakon što vas ljudi pronađu na internetu, zainteresiraju se za vaš proizvod ili uslugu i požele saznati više, znat će kako vam se obratiti zahvaljujući podacima na vašoj web stranici, što vam daje priliku za povećanje prodaje. Iako web stranice imaju cijenu, ako se pravilno koriste, imaju pozitivan ROI (Return Of Investment).

Organski promet

Nakon što ste izradili stranicu i imate SEO optimizirano web sjedište, imate priliku pojaviti se u rezultatima Google pretraživanja. To znači da kada ljudi traže određeni proizvod ili uslugu, postoji šansa da će se vaša web stranica pojaviti u rezultatima. To vam daje priliku da drastično povećate bazu klijenata.

Ušteda vašeg vremena + korisnička usluga

Mnoge tvrtke dobivaju pozive od potencijalnih klijenata ili postojećih korisnika koji im postavljaju jednostavna pitanja o lokaciji i radnom vremenu. Ako propustite poziv, klijent ostaje nesretan. Pozivi također mogu odvratiti vaše osoblje od fokusiranja na najvažnije dijelove vašeg poslovanja. Web stranica može smanjiti te pozive i povećati internu produktivnost. Istodobno, pomaže korisnicima pronaći korisne informacije bez potrebe za pozivom, što u konačnici pruža svestrano bolje korisničko iskustvo.

Ažuriranja i najave

Budući da vaša web stranica radi 24 sata dnevno, lako vam je objavljivati ažuriranja i najave vašim korisnicima i potencijalnim klijentima. To je način da ih obavijestite o svemu što radite. Kad im je nešto posebno važno, povećava se šansa da ćete ostvariti dodatnu prodaju.

Digitalni marketing

Ako namjeravate iskoristiti digitalni marketing kako biste povećali broj klijenata i unaprijedili svoje poslovanje, vjerojatno ćete htjeti privući promet na vašu web stranicu. Da biste to učinili učinkovito, iskoristite povijesni promet koji je odlazio na vašu web stranicu kako biste mogli ciljati korisnike s kojima ćete ostvariti najbolji povrat ulaganja od svoje potrošnje za oglašavanje. To je nešto što se ne može postaviti retroaktivno, pa je najbolje da se vaša web stranica pokrene ranije, čak i ako trenutno ne planirate oglašavanje tvrtke na internetu.

Web stranice su danas postale neizbježan dio poslovanja. Iskreno vam preporučujemo da napravite istu ako to već niste učinili. S vremenom ju uvijek možete poboljšati, ali najvažnije je početi.