Postoji mnogo mjesta gdje svoje proizvode možete ponuditi online kupcima, primjerice Amazon, Facebook i Etsy. Zašto bi krenuli s izradom internetske trgovine kada možete samo učitati svoje proizvode na tim mjestima? Zašto morate proći kroz borbu u potrazi za kupcima kada vas ova mjesta izlažu većem broju klijenata? Da bismo odgovorili na ova pitanja, istražimo prednosti posjedovanja vlastite trgovine.
1. Prikupljanje podataka o klijentima
Kad kupci pregledaju vaše proizvode na platformi kao što je Facebook Marketplace i odu bez da su išta kupili, možete ih smatrati izgubljenim klijentima. Međutim, ako su posjetili vašu internetsku trgovinu, imate priliku zatražiti njihovu adresu e – pošte. Adresa će biti ključna za izgradnju vašeg popisa e – pošte o čijoj važnosti vrijedi napisati još jedan cijeli članak. Takve online tržnice vam čak ni ne omogućuju pristup e – pošti korisnika.
Kad posjetitelj dođe na vašu web stranicu e – trgovine, vi imate priliku ponovno mu se obratiti na platformama društvenih medija i Googleu koristeći marketinšku metodu poznatu kao retargeting. Ponovno ciljanje marketinška je strategija koja vam omogućuje stvaranje oglasa prilagođenih osobama koje su već posjetile vašu web lokaciju. Velika je vjerojatnost da će pojedinci do kojih dođete putem ovog modela oglašavanja na kraju obaviti kupnju u vašoj trgovini.
2. Izgradnja vlastitog brenda
Online tržnice nude platforme na koje možete jednostavno učitati proizvode i odmah ih početi prodavati. Iako ovo izgleda kao velika prednost nominalne vrijednosti, stvara vam još veći problem. Budući da je na tim mjestima lako postaviti trgovinu, obično vrve od prodavača. Većina ovih prodavača vaši su izravni konkurenti, a budući da su vam izlozi manje više slični, nema razloga zašto bi kupac prije kupio od vas, a ne od njih.
Stvaranje vaše internetske trgovine razlikuje vas od ostalih. Daje vam moć da kontrolirate kako trgovina izgleda i kako je kupac može doživjeti. Dizajn je bitan. Način na koji predstavljate svoje proizvode oblikuje iskustvo vašeg kupca i omogućuje vam da izgradite povjerenje. Što vam kupac više vjeruje, veće su šanse za kupnju i povratak.
3. Izbjegavanje rata s cijenama
Budući da tržišta vrve od prodavača koji promoviraju slične proizvode, potrošači su tu uvijek u prednosti. Jedini način na koji se trgovci mogu natjecati je smanjenje cijena. Nije dovoljno što već imate previše konkurenata, već ste prisiljeni prodavati vaše proizvode po vrlo niskim maržama. Stvaranje vaše trgovine spasit će vas od rata cijena. Budući da ste jedinstveni, već ste se izdvojili od ostalih. Kupac više ne gleda samo troškove, a ako vam vjeruje dovoljno, ne morate uopće brinuti o cijeni.
4. Ostvarivanje višekratnih prodaja
Istraživanja pokazuju da 80% vaših kupaca doprinosi samo 20% vašeg prihoda. Ostatak (vjerni kupci) doprinosi najvećem dijelu vašeg prihoda (80%). Očigledna je potreba za ponovnim kupcima. Za izgradnju lojalnih kupaca potrebna vam je baza podataka o klijentima – nešto što možete dobiti samo ako imate vlastitu trgovinu. Mrežne trgovine imaju marketinški alat za e – poštu koji možete upotrijebiti da privučete kupce natrag.
Bilo da prodajete 50 proizvoda kućne radinosti ili imate tvornicu ili fizičku trgovinu s više tisuća proizvoda, izrada vlastite web trgovine uvijek je bolji izbor od prodaje putem kanala na online tržnicama i društvenim mrežama. U DiProjektu ćemo vam pomoći u izradi vlastite trgovine, optimizaciji trgovine za plasman vaših proizvoda na internet, te vam izgraditi uspješne marketinške kampanje kojima ćete privući nove klijente i što je još važnije, zadržati i vratiti postojeće.